Kesäteatteri

- bussi Kaarina – Rauma – Kaarina

- teatterilippu

- ruokailu

Musiikkikomedia Juha Tapion hiteillä Rauman kesäteatterissa kesällä 2019!

Juha Tapion hittien kuljettama Kaksi puuta murskasi menneenä kesänä Hämeenlinnan Uuden Kesäteatterin katsojaennätyksen ja kesällä 2019 menestysnäytelmä saapuu Fåfängassa sijaitsevaan Rauman kesäteatteriin.

Kaksi puuta on hersyvän hauska tarina rakkaudesta, intohimosta ja… jääräpäisyydestä. Vaikka ennen olikin kaikki paremmin, niin voiko muutos joskus kuitenkin olla hyväksi? Kahden täysin erilaisen maailman kohdatessa ristiriidoilta ei voida välttyä, mutta kenties näkökulmien avartaminen voi tuottaa myös jotain hyvää ja yllättävää.

Häpeämättömän romanttisen komedian ovat käsikirjoittaneet Osku Valve ja Otto Kanerva. Kanerva myös ohjaa esityksen. Rooleissa nähdään ja kuullaan Ria Kataja, Mikko Töyssy, Otto Kanerva, Hanna Vahtikari, Veera Tapanainen ja Miikka J. Anttila.

Vauhdikasta menoa säestää ja rytmittää Antti Vauramon johtama loistava livebändi ja upeat musiikkinumerot tempaavat takuulla yleisön mukaansa. Varmista siis paikkasi ajoissa ja saavu Rauman kesäteatteriin viihtymään tämän hyvän mielen musiikkikomedian parissa!

HUOM! Kaksi puuta -näytelmä ei kerro lauluntekijä Juha Tapiosta, vaan se on itsenäisesti kirjoitettu humoristinen tarina. Juha Tapio ei itse esiinny näytelmässä, mutta Juha Tapion musiikki kuljettaa kiinteästi tarinaa eteenpäin.

Ilmoittautuneille lisää tietoa myöhemmin!

Ilmoittautuminen sähköpostilla, tekstiviestillä tai soittamalla: pia.lumme@kaarina.fi p. 050 3732 548

Osallistumismaksut maksetaan yhdistyksen tilille viimeistään 12.6. mennessä

FI26 5710 8320 0343 36

saaja: Kaarinan JHL

viesti: oma nimi ja Rauman teatteri 15.6

Ilmoittautumisen päätyttyä ilman perusteltua syytä peruutetusta matkasta peritään hinta todellisten kulujen mukaan.